Vážení uživatelé zakázkového systému Servis7,
dokončili jsme práce na verzi 4.1, kterou budeme v nejbližších dnech instalovat do vašich servisů. Aktuální verzi 4.1 zakázkového systému máte možnost vyzkoušet v naší demo verzi.
Souběžně s verzí 4.1 pracujeme na verzi 4.2, díky které budete možné propojit Servis7 s účetním software Pohoda. Propojení umožní: přenos skladových zásob Pohody (náhradní díly, pracovní úkony atp.), možnost přidělení položek zásob k zakázkám a po dokončení zakázky import do Přijatých objednávek Pohody, ze kterých následně vytvoříte faktury.
Níže uvádíme seznam nejdůležitějších změn, které přináší verze 4.1:
Vyhledávání
- oblíbená funkce vyhledávání (ikona malé lupy v horní liště) byla kompletně přepracována, umožňuje pohodlněji vyhledávat napříč celým zakázkovým systémem a vrací relevantnější výsledky, než její předchozí verze
- nový algoritmus vyhledávání je používán i v našeptávači při přidělování klienta / vozidla k zakázce
- např. u klienta našeptávač vyhledává nejen dle jména klienta, ale nově i dle jeho kontaktních údajů, IČ atp.
Kalendář
- filtr dle pracovníků - umožní zobrazit události jednoho či více zvolených pracovníků
- redukce tlačítek (filtr pracovníků, změny pohledů a agenda) - menu kalendáře již obsahovalo moc ovládacích prvků, proto jsme část z nich přesunuli pod jedno tlačítko
Zakázky
- možnost prokliku do kalendáře z editace zakázky (pro rychlé zorientování)
- zjednodušení formuláře nové zakázky
- sjednoceno zadávání jména klienta s vyhledáváním - pokud nedojde k výběru existujícího klienta, je na základě zadaného jména vytvořen nový klient
- možnost předvyplnit formulář nového vozidla u zakázky, dle existujícího (užitečné např. při změně majitele)
- u vozidla je možnost nově zadat nájezd
- nájezd vozidla je vázán k zakázce, se kterou je vozidlo propojeno, proto bude mít dané vozidlo i celou historii zavedených nájezdů
- nájezd se zobrazuje i v protokolu
Klienti
- upravena funkce automatického doplňování údajů na základě IČ s pomocí ARES
- nyní vyplníte IČ a kliknete na tlačítko ARES, které okamžitě vyplní dostupné údaje z rejstříku ekonomických subjektů
Vozidla
- upraveno zadávání kontaktních osob
- kontaktní osoba je vytvořena jako samostatný klient
- kontaktní osobu můžete také přidělit z existujících klientů
- možnost předvyplnění formuláře nového vozidla pomocí již existujícího vozidla v systému
Upozornění
-
Nastavení
- zprávy pro jednotlivé stavy zakázky je možné nastavit individuálně
- přidána nová proměnná order.price, která umožňuje vložit do zprávy konečnou cenu zakázky
- například zpráva o dokončené zakázce může nést informaci o tom, kolik bude muset klient při vyzvednutí vozidla zaplatit
-
Fronta
- fronta zpráv, čekajících na odeslání
- kompletní historie zpráv
- přehledné zobrazení stavů zpráv, jejich obsahu a informace o příjemci zprávy
Nastavení
-
Detail
- možnost nastavení konkrétní barvy dokončených zakázek (doposud byla napevno použita šedá)
- možnost vypnout / zapnout průhlednost dokončených zakázek
-
Přístupy
- možnost přidělení barvy pracovníkovi (doposud byla barevnost automatická a náhodná)
Tým Servis7