Vážení uživatelé zakázkového systému Servis7,
dokončili jsme práce na verzi 4.4, kterou budeme v nejbližších dnech instalovat do vašich servisů. Aktuální verzi 4.4 zakázkového systému máte možnost vyzkoušet v naší demo verzi.
V příští verzi se budeme soustředit na propojení Servis7 a Simplia.
Níže uvádíme seznam nejdůležitějších změn:
Kalendář
- Stav zakázky je nyní viditelný i ve stručném náhledu události.
- Oprava funkce automatického refresh kalendáře. Problém byl u kalendářů, které přesahovaly délku jedné stránky. Při automatickém refresh došlo k odskočení na začátek stránky.
Zakázky
- Hodnotu ve sloupci Kód v položkách zakázky lze nyní jednoduše zkopírovat do schránky pouhým kliknutím.
- Hodnotu ve sloupci VIN v seznamu servisovaných předmětů lze nyní jednoduše zkopírovat do schránky pouhým kliknutím.
-
Soubory
- Tab Soubory nyní indikuje počet souborů připojených k zakázce.
- Přidáno tlačítko pro hromadné stažení všech souborů u zakázky.
- Přidáno tlačítko pro hromadné smazání všech souborů u zakázky.
- Přidána možnost připojení vzdáleného souboru k zakázce pomocí odkazu.
- Tab Soubory nyní indikuje počet souborů připojených k zakázce.
- Nový tab Aktivity, jedná se o zobrazení aktivit spojených pouze s danou zakázkou.
- Přidáno tlačítko pro jednoduché prokliknutí do karty klienta.
- Modalové okno vyvolané úpravou klienta přímo ze zakázky lze již zavřít pouhým kliknutím do volného prostoru. Dříve toto vyžadovalo kliknutí na tlačítko uložit nebo zavřít. Urychluje práci obsluhy v případě, kdy chce pouze zkontrolovat, zda jsou vyplněny všechny potřebné detaily klienta.
- Přidána možnost volby zobrazení jednotlivých sloupců v tabulce zakázek.
- Do přehledu zakázek přidán stručný náhled událostí, který znáte z kalendáře.
- Protokol lze odeslat v elektronické podobě prostřednictvím emailu.
- U zakázky lze nově uvádět stav při převzetí.
Statistiky
- Došlo k rozšíření specifických statistik o přehled zakázek dle značek vozidla.
Klienti
- Přidáno pole pro zavedení země původu klienta.
- Při výběru existujícího klienta je zobrazen nově i typ klienta, pokud je přidělen.
Nastavení
- Přidána možnost automatického mazání souborů. Lze vybrat časové rozmezí a stav zakázky, které po splnění provede smazání souborů u zakázky. Může se hodit pro případy, kdy je třeba udržovat soubory u zakázky pouze omezenou dobu.
- Přidána možnost automatické změny stavu na “v řešení” po stisknutí tlačítka tisk u protokolu.
- Přidána možnost vyplnění dodatkového textu vedle podpisů v protokolu.
Implementováno nové výběrové pole kalendáře pro volbu dne a hodiny.
Tým Servis7