Vážení uživatelé zakázkového systému Servis7,
dokončili jsme práce na verzi 4.6, kterou budeme v nejbližších dnech instalovat do vašich servisů. Aktuální verzi 4.6 zakázkového systému máte možnost vyzkoušet v naší demo verzi.
Propojení se systémem Simplia je funkční. Nově lze zakázky v kalendáři zobrazit barevně dle stavu zakázky. Přidali jsme nový stav zakázky “čeká”. Protokol k zakázce lze nyní odeslat v elektronické podobě.
Níže uvádíme seznam nejdůležitějších změn:
Integrace Simplia
- provedeny testy propojení s přenosem dat do testovacího prostředí Simplia
- zakázka je exportována jako objednávka do prostředí Simplia
- možnost přímého prokliku z detailu zakázky zakázkového systému servis7 do prostředí Simplia po úspěšném exportu zakázky
- přijímací technik může pohodlně přejít do objednávky v Simplia, aniž by musel v prostředí Simplia danou zakázku dohledávat
Kalendář
- Rozšíření možností zobrazení kalendáře, nyní lze zobrazit události:
- Běžné zobrazení - události barevně rozlišené dle typu zakázek
- Vytížení pracovníků - události barevně rozlišené dle pracovníků
- Dle stavu zakázky (nové) - události barevně dle stavu zakázky
- Po aktualizaci kalendáře dojde k resetu uloženého uživatelského nastavení.
Zakázky
- Přidáno upozornění při přechodu mezi jednotlivými taby zakázky, aby nedošlo ke ztrátě dat z důvodu opomenutého uložení.
Soubory
- přidána funkce karuselového prohlížení obrázků nahraných k zakázce
- optimalizace načítání náhledu obrázků
- ukládání souborů bylo sjednoceno, aby fungovalo stejně jako ukládání změn v detailu zakázky
- Uložit a zavřít - soubory jsou uloženy k zakázce a jste přesměrováni do seznamu zakázek
- Uložit - soubory jsou uloženy k zakázce s tím, že zůstanete na stejné stránce
Protokol
- nově lze protokol odeslat v elektronické podobě na email klienta
Stavy zakázek - přidali jsme nový stav “čeká”, nyní lze nastavit stavy:
- nová
- v řešení
- čeká (nové)
- dokončeno - nově má šedou barvu stejně jako zakázka po dokončení
- zaplaceno
- zrušeno
Tým Servis7