Zakázka obsahuje: seznam prací, které je třeba vykonat; datum / čas zahájení a ukončení, informace o klientovi, informace o předmětu servisování, průběhu řešení (stav zakázky) a ceně.
klient - kontaktní údaje klienta
typ zakázky - objednávka / garance / reklamace atp. (v kalendáři barevně odlišeno)
stav zakázky - nová / v řešení / dokončeno / zaplaceno / zrušeno
popis - např: seznam prací a cen, náhradních dílů; popis stavu servisovaného předmětu atp.
datum / čas příjezdu a dokončení
pracovník - možnost přidělení zakázky konkrétnímu zaměstnanci
předběžná cena - (zobrazeno v protokolu)
předmět servisování - vozidlo, motocykl, elektrospotřebič atp.
položky zakázky (seznam prací / náhradní díly atp.)
šablony položek s popisem, cenou, časovou náročností
možnost sdružení většího počtu položek do balíčků
možnost pravidelného importu skladových zásob z SW Pohoda
protokol - souhrnný přijímací / předávací dokument o zakázce
interní komunikace - krátké zprávy sloužící ke komunikaci mezi zaměstnanci